تکمیل پروژه ملاسرا – شفت – طارم نیازمند اعتبارات ملی است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان، گفت: تکمیل پروژه ملاسرا – شفت – طارم نیازمند اعتبارات کلان ملی است که قرار شد نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس این موضوع را از مسئولان کشوری مطالبه کند.

به گزارش ورس از  تسنیم ، اوایل هفته جاری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان به همراه نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس و همین طور مسئولان شهرستان طارم از سه طرح ملی راه ارتباطی و البته نیمه تمام در این شهرستان بازدید کردند.

مهمترین این پروژه‌ها؛ پروژه مهم راهسازی ملاسرا – شفت در طارم است که در سال ۱۳۹۱ این پروژه آغاز شده و از پروژه‌های مهم استان زنجان به شمار می‌رود. طول پروژه ۱۰۰ کیلومتر است که ۴۴ کیلومتر آن داخل پروژه بناب به منجیل است و ۵۶ کیلومتر باقی‌مانده از سه‌راهی سرخه دیزج آغاز می‌شود و برای تکمیل آن حدود ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار نیازمند است.

تکمیل پروژه ملاسرا – شفت برای استان‌های گیلان و زنجان یک ضرورت مهم و اساسی است و پیش‌بینی می‌شود، با اجرایی شدن سریع این پروژه مسیر تردد مسافران کوتاه‌تر و یک کریدور ارتباطی بین استان‌های شمالی با شمال‌غرب کشور ایجاد شود.

سیدمحمد شعاعی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، گفت: در بازدید اوایل هفته از پروژه‌های مهم راهسازی شهرستان طارم، از جمله پروژه شفت – ملاسرا – طارم نیز بازدید کردیم.

شعاعی گفت: برای تکمیل این پروژه، اعتبارات لازم باید تزریق شود و از آنجایی که پروژه‌های راهسازی بسیار گران هستند، قطعاً تزریق اعتبارات مالی از سوی مقامات کشوری را می‌طلبد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان با بیان اینکه این موضوع قرار شد از سوی نماینده مجلس از مسئولان کشوری مطالبه شود، گفت: تکمیل پروژه ملاسرا – شفت سبب ارتقای وضعیت گردشگری استان خواهد شد.

منبع
تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا