تقدیر فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی و جهادی نیروی زمینی ارتش از ۷۷ پزشک در فومن

سرهنگ رحمانی فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی و جهادی نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی ایران با ارسال لوح تقدیر از ۷۷ پزشک در شهرستان فومن تجلیل نمود .

به گزارش ورس از صفیر گیلان ، سرهنگ  ولی رحمانی فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی و جهادی نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی ایران با ارسال لوح تقدیر از ۷۷ پزشک در شهرستان فومن تجلیل نمود .

متن این لوح تقدیر به شرح زیر است . 

بسمه تعالی

***دستهایی که شفا می دهند مقدس تر از لبهایی،هستند که دعا میخوانند.*******

طبیب را مظهر اسم محیی و احیاءگری نامیده و عیسوی مسلک می دانستندکه با دم مسیحیایی خویش درد و رنج را از جسم و روان دردمندان زدوده و شوق امید را در کالبد جسم و روح زندگی آنان می دمیده است.

فرشتگان هزاران بوسه زنندبر دستان مقدسی که صداقت و مهارت را ابزار خود گرفتند تا رنگ محبتی از آسمان در پهنای زمین جلوه کند. در واقع توفیق خدمت به خلق موهبتی است که به لطف حضرت دوست به شایستگی به دستان توانمند شماسپرده شده تا معنای مسئولیت و انسان دوستی را با تجلی خدمت رسانی صادقانه و مستمر جلوه گر نمایید.

از تمام تلاشی که در حق جامعه بیماران داشته اید نهایت تشکر را داشته بدیهی است اجر این اعمال صالح تنها در دید قدرت لم یزلی بوده و خارج از حیطه سپاسگزاری انسانی است لذا فرصت را غنیمت دانسته،روز پزشک را به شما تبریک عرض نموده و از طبیب عشق برای شما و خانواده محترمتان توفیقات روز افزون و بهروزی را مسالت داریم

سرهنگ خلبان دکتر ولی رحمانی

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی و جهادی نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی ایران

گفتنی است ؛ توسعه بخش اورژانس بیمارستان فومن، بهسازی مرکز جامع سلامت شبانه‌روزی شهر ماکلوان، احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی دائمی تنفسی شهید نامجوی ارتش در رشت، بازسازی و تجهیز ICU بیمارستان فومن و بازسازی خانه بهداشت آبرود از  پروژه‌هایی بوده است که ارتش جمهوری اسلامی ایران توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی خود در گیلان اجرایی کرده است .

 

منبع
برگرفته از صفیر گیلان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا