صف طولانی در جایگاه های عرضه بنزین در شفت و احمدسرگوراب

استقبال گردشگران و مسافران از شهرستان شفت در روزهای پایانی تعطیلات تابستانی و نیمه تعطیل بودن جایگاه های سوخت گاز طبیعی  در شهر شفت و شهر احمدسرگوراب سبب ایجاد صف های طولانی و کلافه کننده در ورودی های پمپ های بنزین این دو شهر شده است .

به گزارش ورس ، استقبال گردشگران و مسافران از شهرستان شفت در روزهای پایانی تعطیلات تابستانی و نیمه تعطیل بودن جایگاه های سوخت گاز طبیعی  در شهر شفت و شهر احمدسرگوراب سبب ایجاد صف های طولانی و کلافه کننده در ورودی های پمپ های بنزین این دو شهر شده است .

هر چند پیش بینی می شد با مساعد بودن شرایط جوی و نوع چیدمان روزهای قرمز رنگ در تقویم رسمی کشور ، مسافران این هفته را برای گذراندن تعطیلات در گیلان و شهرستان های آن انتخاب کنند اما هیچ تمهیداتی برای مواجه شدن با این شرایط از سوی مسوولین استانی و شهرستانی پیش بینی نشده است و یا دست کم ، کمتر  مورد توجه قرار گرفته است .

تا ساعتی قبل یک پمپ بنزین و  همچنین تنها جایگاه سوخت گاز طبیعی در  شهر شفت تعطیل بود. در احمدسرگوراب نیز با وجود فعال بودن تنها پمپ بنزین این شهر ، جایگاه گاز طبیعی از مدار خدمت رسانی خارج شده بود .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا