طرح پیاده راه فرهنگی شفت در خیابان مطهری در مرحله انتخاب پیمانکار است

سخنگوی شورای شهر  با اشاره به اینکه طرح پیاده راه فرهنگی شفت در خیابان مطهری در مرحله انتخاب پیمانکار است افزود : ساخت و تکمیل این طرح می تواند زمان مانایی مسافران در شهر و بازار را افزایش دهد .

امیر شکاری عصر امروز – چهارشنبه – در نشست با خبرنگاران در دفتر شورای شهر شفت گفت : خبرنگاران همانگونه که مشکلات مردم را در رسانه ها منعکس می نمانید ، در کنار مسوولین باشند و عملکردها و کارهای انجام شده را نیز در جامعه انعکاس دهند .

وی در ادامه خواهان تغییر انتقاد مغرضانه با هم افزایی در راستای پیشبرد امور  شد و افزود : باید امید را در شهر زنده کنیم و با امیدافزایی از مهاجرت ز شفت جلوگیری کنیم .

سخنگوی شورای شهر شفت  با توجه به تسهیل در قوانین ساخت و ساز در شهر  پیش بینی کرد جمعیت ۸ هزار نفری شهر شفت از ۱۰ هزار نفر فراتر رود .

شکاری با بیان اینکه در موضوع  جمع آوری آب های سطحی ، اجرای بلوار و روشنایی معابر و میادین اقدامات شایانی در شهر شفت در سه سال اخیر انجام شده است افزود : تابلوی ورودی شهر شفت نیز به تازگی طراحی شده است .

وی از تاخیر در اجرای طرح های عمرانی در کوچه خوش سیرت شهر شفت از مردم عذرخواهی نمود و گفت : پروژه لوله گذاری این محله به زودی آغاز می شود .

این عضو شورای شهر با اشاره به اینکه طرح پیاده راه فرهنگی شفت در خیابان مطهری در مرحله انتخاب پیمانکار است افزود : ساخت و تکمیل این طرح می تواند زمان مانایی مسافران در شهر و بازار را افزایش دهد .

وی با بیان اینکه در شهر شفت روزانه ۱۰ تن زباله جمع آوری می شود و به کارخانه کود آلی تحویل داده می شود افزود : این کار در سال ۳۰۰ میلیون تومان هزینه را به شهرداری تحمیل می کند .

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا