طرحی نو برای میدان انقلاب شهر شفت

رییس شورای شهر شفت با اشاره به تعیین تکلیف  مشکلات حقوقی میدان انقلاب  گفت : قرار است تا ۱۵ روز دیگر طرحی جدید برای نوسازی یا بهسازی میدان اصلی شهر تهیه شود .

به گزارش ورس ، حسن خلیلی عصر امروز – چهارشنبه – در نشست خبری در دفتر شورای اسلامی شهر شفت گفت: پس از صدور رای نهایی در خصوص مشکلات حقوقی چند سال پیش مربوط به میدان انقلاب شهر شفت در دوران شهرداران گذشته  و تعیین جریمه ۴۰۰ میلیون تومانی برای شهرداری ، این مبلغ با پیگیری آقای رضازاده شهردار کنونی شفت پرداخت شد و قرار است تا ۱۵ روز دیگر طرحی جدید برای نوسازی یا بهسازی میدان اصلی شهر تهیه شود .

وی با اشاره به اینکه به دلیل مشکلات حقوقی در بازه رسیدگی پرونده در محاکم قضایی قادر به ایجاد تغییرات در میدان اصلی شهر نبودیم  اذعان کرد : در آینده ای نزدیک شاهد تغییرات در میدان نقلاب شهر شفت خواهیم بود .

رییس شورای اسلامی شهر شفت  با بیان اینکه یک خودروی جمع آوری زباله جدید تا ۱۲ روز آتی  وارد چرخه خدمات رسانی به شهروندان خواهد شد گفت : اعضای شورای شهر شفت با تصویب مصوبه هایی کارآمد دست شهردار و سایر مسوولین اجرایی را در تسریع و پیشبرد امور باز گذاشته اند .

خلیلی با اشاره به اینکه با تکیه بر درآمدهای حاصل از ساخت و ساز و کمیسیون های مربوطه در حال خدمات رسانی و گذران امور شهر هستیم گفت : در سال گذشته با وجود اینکه شهر شفت جمعیت به مراتب بیشتری نسبت به شهر احمدسرگوراب دارد اما تنها و به هر شهرداری ۳.۵ میلیارد تومان کمک دولتی در قالب بودجه اعطا شد .

وی در بخش پایانی سخنان خود افزود : اعضای شورای اسلامی شهر شفت با یکدیگر هیچ مشکلی ندارند و در ادامه از خبرنگاران درخواست کرد با شهرداری و شورا تماس و تعامل بیشتری داشته باشند .

شایان ذکر است امیر شکاری دیگر عضو شورا نیز در این نشست خبری حضور داشت اما حامد نقوی ، مسعود راد و سامان صادق در این نشست غایب بودند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا