بازنگری طرح هادی ۱۳ روستای شهرستان شفت در مرحله تصویب

به گزارش ورس ، اسماعیل صبور ظهر امروز – شنبه – در نشست شورای  اداری گفت : بازنگری طرح هادی ۱۳ روستای شهرستان شفت در مرحله تصویب قرار دارد .

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شفت با اشاره به اینکه در سال گذشته بالغ بر ۱۱۲ میلیارد تومان تسهیلات ساخت مسکن در اختیار متقاضیان در این شهرستان قرار گرفت افزود : در حال حاضر برای ساخت هر واحد مسکونی ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی با نرخ بهره ۵ درصد اعطا می شود .

وی در ادامه گفت : با توجه به افزایش سقف وام مسکن روستایی در چند مرحله نیز بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان  در قالب متمم پرداخت شد .

صبور با بیان اینکه طرح صدور سند مالکیت روستایی در  ۶ روستای شهرستان شفت در حال انجام است گفت : در یک سال گذشته ۸۸ پرونده منجر به صدور سند مالکیت شد و باقیمانده نیز در حال انجام است .

رییس بنیاد مسکن شفت با اشاره به اینکه در سال گذشته تا کنون بالغ بر ۳ هزار و ۶۵۳ استعلام تعیین کاربری از این مجموعه به عمل آمد گفت : با برنامه ریزی های انجام شده در بازه زمانی ۱۰ روزه به استعلام ها پاسخ کتبی داده می شود .

وی در ادامه به گزارش عملکرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شفت در حادثه آتش سوزی روستای سیاحتی و زیارتی امامزاده ابراهیم اشاره و افزود : بر اساس ارزیابی کارشناسان بالغ بر ۳۹۴ واحد مسکونی و تجاری در این حادثه آسیب دیده اند .

صبور گفت :عملیات آواربرداری نیز در مراحل پایانی قرار دارد و حدود ۹۰ درصد آن به پایان رسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا