شرط صعود تراکتور به مرحله گروهی لیگ‌قهرمانان آسیا

[ad_1]

به گزارش ورس از ایسنا مربی پیشین تیم فوتبال تراکتور شرط این تیم برای صعود به مرحله گروهی لیگ‌قهرمانان آسیا را تشریح کرد.

علی ابراهیمیان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: تراکتور در دو هفته ابتدایی لیگ‌برتر با تیم‌های قدرتمند دیدار داشته است، در ناهماهنگی تراکتور شکی نیست و باخت برابر پرسپولیس با اشتباهات فردی رقم خورد.

وی افزود: این دو بازی به تراکتور ثابت کرد که ثبات، کلید موفقیت است و تیم های پرسپولیس و سپاهان با حفظ نرات سال گذشته خود عملکرد بهتری داشتند.

ابراهیمیان ادامه داد: اکنون در فوتبال روز دنیا اولویت، ثبات تیم‌ها است و کیفیت بازیکنان در اولویت دوم قرار دارد.

مربی سابق تراکتور گفت: بخش عمده‌ی ناهماهنگی تراکتور بین دروازه‌بان و خط دفاعی است، محمدرضا اخباری رهبر و ستون تیم بود، بازیکنان باکیفیت فصل گذشته تراکتور باید حفظ می‌شدند و انگیزه بازیکنان تراکتور نسبت به فصل گذشته کاهش یافته است.

وی در واکنش به اظهارات جنجالی امیرحسین حسین‌زاده پس از دیدار مقابل پرسپولیس عنوان کرد: من با این بحث موافق نیستم، خمس روز گذشته این قضیه را تکذیب کرد، مطمئنا با عصبانیت این اظهارات را انجام داده است.

وی گفت: معتقدم تراکتور از لحاظ نفرات بالانس نیست و نبود مهاجم نوک در این تیم به چشم می خورد و تراکتور باید ازخط دروازه خود نیز اطمینان حاصل کند.

ابراهیمیان متذکر شد: اینکه خمس اظهار می‌کند تیم توسط خودش بسته نشده، تامل برانگیز است و مربی در این سطح باید تیمش را با تفکرات خود ببندد.

مربی پیشین تراکتور در خصوص دیدار امشب تراکتور و الشارجه در پلی‌آف لیگ‌قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: شارجه بازیکنان مطرحی دارد و تیم قدرتمندی است، تراکتور تنها به شرطی می‌تواند در این مسابقه به پیروزی رسیده و راهی مرحله گروهی شود که اشتباهات دو بازی اخیرش را تکرار نکند و بازیکنان با تمام توان، انرژی خود را برای این بازی بگذارند.

به گزارش ورس از ایسنا، تراکتور ایران و الشارجه امارات در چارچوب مرحله پلی‌آف لیگ‌قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ امروز در ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز به مصاف یکدیگر می‌روند.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا