فینال تک‌بازی تماشاگرپسند نیست / سکوت در برابر بازگشت به تیم‌ملی!

پشت‌خط‌زن باتجربه والیبال ایران و ارزشمندترین بازیکن لیگ‌برتر، سطح رقابت‌های امسال را خوب ارزیابی کرد و گفت: اگر فینال تک بازی نبود، قطعا تماشاچی والیبال لذت بیشتری می‌برد.

به گزارش ورس از ایسنا پشت‌خط‌زن باتجربه والیبال ایران و ارزشمندترین بازیکن لیگ‌برتر، سطح رقابت‌های امسال را خوب ارزیابی کرد و گفت: اگر فینال تک بازی نبود، قطعا تماشاچی والیبال لذت بیشتری می‌برد.

امیر غفور، یکی از بازیکنان نسل طلایی والیبال ایران که به تازگی به نخستین قهرمانی‌اش در لیگ‌برتر کشور دست یافته و به‌عنوان ارزشمندترین بازیکن لیگ امسال معرفی شد، در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص رقابت‌های لیگ ۱۴۰۱ و تجربه خود با تیم شهداب، اظهار کرد: واقعا فصل سختی را پشت سر گذاشتیم و از همه نظر لیگ سنگینی را سپری کردیم. با تلاش مدیریت، کادر، بازیکنان و هوادارانمان توانستیم فصل را به بهترین شکل به پایان برسانیم. شهداب لایق قهرمانی بود و امسال همه امکانات را برای ما فراهم کرد تا در آرامش کار کنیم. بازیکنان نیز همدل پیش آمدند. از نتیجه‌ای که کسب کردیم، خوشحالم و امیدوارم شهداب مسیری را که در والیبال حرفه‌ای در نظر گرفته، بهتر از قبل پیش برود.

وی با بیان اینکه بازی‌ها در سطح خوبی برگزار شد، افزود: در لیگ‌برتر ۱۴۰۱ بازیکنان جوان و باکیفیتی معرفی شدند. بازیکنان باتجربه نیز توانستند نمایش خوبی ارائه دهند. البته وقفه‌ای نسبتا طولانی به دلیل جام باشگاه‌های آسیا ایجاد شد که جالب نبود.

فینال باید ۲ از ۳ یا ۳ از ۵ باشد

غفور با اشاره به تک بازی بودن فینال رقابت‌های لیگ‌برتر این فصل، خاطر نشان کرد: ترجیح می‌دادم فینال ۲ برد از ۳ بازی یا حتی ۳برد از ۵ بازی باشد، زیرا این والیبال را تماشاچیان باید در بالاترین سطح ببینند و لذت ببرند. فارغ از نتیجه و اینکه از قهرمانیمان خوشحال هستم، اگر فینال تک بازی نبود قطعا تماشاچی لذت بیشتری می‌برد و امیدوارم این اتفاق برای سال‌های بعد بیفتد تا هواداران بتوانند بیشتر بازی ببینند.

او ادامه داد: به هر حال تصمیمی بود که امسال گرفته شد و خداراشکر می‌کنم که با قهرمانی ما تمام شد.

پشت‌خط‌زن شهداب همچنین در خصوص رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا و هم‌گروهی شهداب با نمایندگان عراق، افغانستان و چین تایپه، تصریح کرد: تا گام آخر لیگ‌برتر تمام تمرکزمان بر فینال بود. سخت است که از الان درباره بازی‌های باشگاهی آسیا صحبت کنم و ترجیح می‌دهم پس از کمی استراحت ذهنی روی آن تمرکز کنیم.

سکوت؛ پاسخ غفور به بازگشتش

به گزارش ورس از ایسنا، امیر غفور به عنوان ارزشمندترین بازیکن لیگ برتر والیبال با موافقت تیم شهداب یزد برای حدود ۲۰ روز راهی لیگ عراق و تیم گاز جنوبی این کشور شد تا پس از قهرمانی در لیگ‌برتر، پیش از رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا در لیگ عراق به جمع لژیونرها بازگردد.

از سوی دیگر با دعوت دوباره این ستاره ۳۲ ساله به تیم‌ملی و جمع شاگردان عطایی، یک فصل درخشش غفور در لیگ برتر را تکمیل شد. البته او هنوز واکنشی برای بازگشت به جمع ملی‌پوشان نشان نداده است و در پاسخ به ایسنا در این مورد سکوت اختیار کرد!

شهداب از اوایل اردیبهشت‌ماه با ستارگان ملی‌پوش اصفهانی‌اش همچون امیر غفور و مسعود غلامی برای دومین سال پیاپی در جام باشگاه‌های آسیا شرکت می‌کند.