طرح درختکاری طرفین محور ملاسرا – شفت تدوین شود

به گزارش ورس ، محمدرضا محسنی فرماندار شفت صبح امروز -شنبه – به مناسبت هفته منابع طبیعی و آبخیزی با کارکنان این مجموعه در شهرستان دیدار و گفتگو نمود .
فرماندار شفت در این نشست ضمن تبریک فرارسیدن هفته منابع طبیعی و آبخیزداری از زحمات کارکنان این مجموعه در شهرستان تقدیر نمود و در ادامه به اهمیت درختکاری در دین مبین اسلام پرداخت.

وی با اشاره اینکه ۳۲ هزار هکتار اراضی جنگلی جلوه ای خاص به سیمای این شهرستان بخشیده است افزود : با تعریف ساز و کارهای قانونی می توان ضمن حفاظت از جنگل ها ، زمینه بهره بردرای صحیح از آن را فراهم نمود .

نماینده عالی دولت در شفت با اشاره به اینکه طرح درختکاری  در طرفین محور ملاسرا – شفت تدوین و مورد ارزیابی قرار گیرد افزود : مسیر مذکور با اجرایی شدن این طرح می تواند در سال های آتی به یکی از محورهای گردشگری شهرستان شفت تبدیل شود .

وی در ادامه با بیان اینکه  با پیگیری های انجام شده مجوز طرح تعریض و بهسازی مسیر گنجار به امامزاده اسحاق(ع) از دستگاه ذیربط  صادر شده است افزود : با اجرای طرح مذکور ضمن احیای این مسیر قدیمی راه دسترسی محلی به امامزاده اسحاق به ۶ کیلومتر کاهش خواهد یافت .

محسنی در پایان  با اشاره به اینکه حفظ کرامت انسانی ارباب رجوع یکی از اصول مهم اداری است افزود : کارشناسان دستگاه ها که بر روی قانون اشرافیت دارند باید مردم را راهنمایی کنند و راهکار های قانونمند را به آنها پیشنهاد دهند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا