‌رسانه‌های دنیا در شوک غربت کاسیاس

کاپیتان رئال مادرید که قرار است از فصل آینده در پورتو پرتغال بازی کند، دیروز (یکشنبه) در نشستی خبری که به تنهایی در آن حضور داشت با باشگاه خداحافظی کرد.

656565کاپیتان رئال مادرید که قرار است از فصل آینده در پورتو پرتغال بازی کند، دیروز (یکشنبه) در نشستی خبری که به تنهایی در آن حضور داشت با باشگاه خداحافظی کرد.

به گزارش ورس ، چند روز پیش بود که در نهایت اعلام شد ایکر کاسیاس تابستان سال جاری و پس از ۲۵ سال رئال مادرید را به مقصد پورتو ترک خواهد کرد. این نخستین باری نیست که اسطوره‌های باشگاه با چنین بی مهری‌هایی مواجه می‌شوند.

کاسیاس در نشستی خبری که به تنهایی در آن حضور داشت آمد، حرف‌هایی زد، گریست و در نهایت هم نشست را ترک کرد. رسانه‌های معتبر دنیا به این اتفاق واکنش‌هایی نشان داده‌اند. نشریه میرر انگلیس این اتفاق را احساسی تعبیر کرده است و نشریه گازتا دلو اسپورت ایتالیا، این مدل خداحافظی کاسیاس از رئال مادرید را “دردآور” توصیف کرد. نشریه بیلد آلمان هم این مدل خروج اسطوره ای چون کاسیاس را غیرقابل باور خواند.

گازتا دلو اسپورت (ایتالیا)

ایکر از رئال مادرید رفت. پایان یک عصر. یک خداحافظی دردآور.

اکیپ (فرانسه)

آیا کاسیاس از رئال مادرید رانده شد؟ کاسیاس و رئال آینده‌شان را از هم جدا کردند. باشگاه باید به خاطر افتخارهایی که کاسیاس برایش کسب کرده است تا همیشه ممنون او باشد اما اکنون خروج او، راه را برای حضور داوید دخیا در سانتیاگو برنابئو باز کرده است.

گاردین (انگلیس)

کاسیاس در حالی که می‌گریست، پیوستنش به پورتو را تایید کرد. پیراهنی تیره به تن داشت و به تنهایی در نشست خبری خود در سانتیاگو برنابئو حضور پیدا کرده بود. این بازیکن ۳۴ ساله اعلام کرد به پورتو می‌رود و از رئال مادرید به خاطر تمامی این سال‌ها تشکر کرد.

بیلد (آلمان)

کاسیاس و اشک‌هایش تنها بودند. خداحافظی یکی از اسطوره‌های باشگاه و بدون آنکه نماینده‌ای از سوی باشگاه در آن حضور داشته باشد. ایکر گریست و اعلام کرد رئال مادرید که ۲۵ سال در آن حضور داشته را ترک می‌کند. او در فصل آخر با سوت هواداران رئال رو به رو شده بود و اکنون به پرتغال می‌رود، جایی که استقبال گرمی از او به عمل خواهد آمد.

آبولا (پرتغال)

ایکر کاسیاس پس از ۲۵ سال رئال مادرید را ترک کرد. او در کنفرانس خبری که برگزار شد گریست و از رئال خداحافظی کرد که این خداحافظی به معنای پایان یک عصر بود.

منبع : ایسنا