جیرده گمشده اش را پیدا کرد

جوان جیرده ای که یازده روز پیش در جیرده شفت غرق شده بود با تلاش نیروهای آتش نشانی رشت در اطراف روستای دافسار پیدا شد.

جوان مغروق جیرده ای که ۱۱ روز پیش در حوالی پل آب نمای جیرده شهرستان شفت غرق شده بود کیلومترها دورتر در اطراف روستای دافسار شهرستان رشت توسط نیروهای آتش نشانی شهر رشت پیدا شد.

به گزارش ورس ” پایگاه خبری و اطلاع رسانی شهرستان شفت” در طول این انتظار دردناک عملیات جستجوی این جوان بی وقفه ادامه داشت و تلاش های فراوانی برای یافتن وی توسط نیروهای امدادی استان و شهرستان صورت گرفت و مسئولین محلی نیز به شدت پیگیر این موضوع بودند ؛  اما جست جو ها بی نتیجه مانده بود.

تا این که ظهر امروز هجدهم فروردین جسد بی جان این جوان در روستای دافسار پیدا شد . علی مقصودی مدیر عامل سازمان آتش نشانی رشت در حالی که خود لباس غواصی به تن داشت به خبرنگار ما در روستای دافسار گفت : جسد بی جان این جوان را در حالی از زیر آب بیرون کشیدم که در زیر کنده درخت گیر کرده بود.

محمدرضا پورمحمد مسوول تیم غواصی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت با نشان دادن   عمق سنج  به خبرنگار ما گفت : جسد در عمق دو متر و چهل سانتیمتری  و زیر آب قرار داشت که با جست و جو ها توانستیم آن را پیدا کنیم.

زهرا علیزاده دهیار جیرده نیز در گفتگو با خبرنگار ما از گروه غواصان ، مردم جیرده و مسئولینی که در طول این مدت  آنها را تنها نگذاشتند تشکر کرد.

دافسار از توابع شهرستان رشت است که در ۶ کیلومتری جیرده شهرستان شفت قرار دارد.  jirde_shaft00 jirde_shaft01 jirde_shaft02 jirde_shaft03 jirde_shaft04 jirde_shaft05 jirde_shaft06 jirde_shaft07jirde_shaft15jirde_shaft08 jirde_shaft09 jirde_shaft11 jirde_shaft17jirde_shaft19 jirde_shaft18