همواره باید سپاسگزار شهدا و خانواده های آنان باشیم

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شفت گفت: باید در ادای احترام و تکریم خانواده های معزز شهدا به وظیفه خود عمل کنیم و همواره سپاسگزار شهدا و خانواده های آنان باشیم.

247057_orig

به گزارش ورس به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، سید امیر مصباح، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شفت به همراه کارکنان این اداره و جمعی از مسئولین شهرستان، از خانواده های ۵ شهید شهرستان دیدار کرد.

وی در حاشیه این دیدارها اظهار کرد: باید در ادای احترام و تکریم خانواده های معزز شهدا به وظیفه خود عمل کنیم و همواره سپاسگزار شهدا و خانواده های آنان باشیم.

مصباح افزود: خاطرات شهدا را باید در اذهان مردم زنده نگه داشت؛ چرا که اقتدار نظام اسلامی در سایه خون شهیدان این مرز و بوم است.
وی تصریح کرد: عزت و سربلندی امروز اسلام ثمره خون شهیدان است و در این راستا سرکشی و دلجویی از خانواده های آنان موجبات دلگرمی هر چه بیشتر این خانواده ها را فراهم می آورد.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شفت در پایان یادآور شد: از ابتدای سال جاری تا کنون از ۲۶ خانواده شهید و ایثارگر شهرستان توسط کارکنان این اداره دیدار بعمل آمده و در همه این دیدارها بسته های فرهنگی و هدایایی به رسم یادبود تقدیم این عزیزان شده است.
شایان ذکر است این دیدارها با برنامه ریزی شهرستانی و با همکاری ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران، فرهنگ و ارشاد اسلامی، مخابرات، پست، ورزش و جوانان و بیمه سلامت صورت گرفته است.