به منظور حفظ و ارتقاء پنیر سیاه‌مزگی شفت و هندوانه چاف جلسه برندینگ با حضور دبیر  و اعضای باشگاه گردشگری و محیط زیست  دفتر یونسکو ایران برگزار شد.

به گزارش ورس از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان روز دوشنبه ۲۳ تیر ۹۹ به منظور حفظ و ارتقاء پنیر سیاه‌مزگی شفت و هندوانه چاف جلسه برندینگ با حضور دبیر  و اعضای باشگاه گردشگری و محیط زیست  دفتر یونسکو ایران برگزار شد.

معاون هنرهای سنتی و صنایع‌دستی اداره کل با اشاره به تغییرات در دنیای اقتصاد و تجارت محصولات محلی و کشاورزی گفت:با توجه به تغییرات در سبد کالای مردم درخواست برای استفاده از محصولات محلی افزایش یافته‌است که لازمه آن ارائه محصولات با کیفیت بهتر با حفظ اصالت در قالب‌های جدید به بازار است.
فرزاد رشیدی در خصوص برندینگ پنیر سیاه‌مزگی شفت و هندوانه چاف افزود: بازاریابی محصولات جدید، حفظ موقعیت بازار، گسترش عرضه محصول، وارد شدن به عرصه‌های جدید غذایی در حوزه‌های داخلی و خارجی و … از مزیت‌های برندسازی است که همچنین سبب افزایش وفاداری مشتری و  حس افتخار تولیدکننده می‌شود.
او‌ ادامه داد:برندسازی لازمه کارآفرینی و فروش محصول است و در این راه می توان از تولید محتوا در قالب‌های گوناگون از فرآیند تولید پنیر سیاه‌مزگی  و برگزاری جشنواره‌ها مختلف در زمینه‌های مرتبط بهره برد.