رییس آموزش و پرورش ابراز امیدواری نمود ؛

جمع آوری بخاری های نفتی مدارس شفت تا پایان آبان ماه

رییس آموزش و پرورش شفت گفت :  این قول را از مدیرکل نوسازی مدارس گیلان گرفته ایم که تا پایان آبان ماه اعلام کنیم که هیچ مدرسه ای در شهرستان شفت از بخاری نفتی استفاده نمی کند و  امیدواریم این امر محقق شود . 

به گزارش ورس ، صادق مقصودی امروز – یکشنبه – در نشست شورای اداری شفت با اشاره به فرارسیدن ماه مهر و فصل بازگشایی مدارس گفت : امیدوارم  بتوانیم مهر عاشورایی ، را با بصیرت عاشورایی آغاز نماییم.

وی با بیان اینکه سال تحصیلی پیش رو  در ۶۹ مدرسه ابتدایی ، ۲۹ مدرسه متوسطه اول(راهنمایی) ، ۱۶ مدرسه متوسطه دوم(دبیرستان) ، یک مدرسه استثنایی و یک مدرسه غیردولتی شفت در مهر ماه فعالیت خود را آغاز خواهند کرد افزود : جمعیت دانش آموزی این شهرستان به حدود  ۷ هزار نفر می رسد که در ۱۱۶ آموزشگاه به تحصیل علم دانش خواهند پرداخت .

رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان شفت با بیان اینکه ۷۰ درصد ابلاغ های آموزگاران صادر شده است و این روند در روزهای آتی تکمیل خواهد شد و کلاسی بدون معلم نخواهد ماند تصریح نمود : در شهرستان شفت ۶۲ آموزش یار نهضت سوادآموزی ، ۴۹ نفر نیروی حق التدریس و ۳۲ نفر نیروی پیش دبستانی فعالیت می نمایند که هنوز تعیین تکلیف نشده اند و امیدواریم زمینه جذب تعدادی از این نیروها تا مهرماه در آموزش و پرورش  آموزش فراهم شود .

وی با اشاره به اینکه تا پایان شهریور ماه جاری بخاری های نفتی از مدارس روستاهای داری شبگه گازرسانی  شفت جمع آوری  و به سیستم شوفاژ مجهز خواهد شد افزود : در مدارس منطقه لاسک به بالا(روستاهای فاقد شبکه گازرسانی)  تمامی مدارس به جز مدارس روستاهای کلوان و طالقان دارای سیستم شوفاژ  با سوخت گازوئیلی هستند و  طبق وعد های داده شده  قرار است تا پایان آبان ماه بخاری های این دو مدرسه نیز جمع آوری شود .

مقصودی در پایان گفت :   این قول را از مدیرکل نوسازی مدارس گیلان گرفته ایم که تا پایان آبان ماه اعلام کنیم که هیچ مدرسه ای در شهرستان شفت از بخاری نفتی استفاده نمی کند و  امیدواریم این امر محقق شود .