کاهش محدود دما در سواحل شمالی دریای خزر

کارشناس سازمان هواشناسی کشور از ورود یک سامانه بارشی جدید در 14 اردیبهشت ماه جاری که از شمال غرب و غرب کشور وارد می شود، خبر داد.

به کزارش ورس از ایرنا ، «فریبا گودرزی» گفت: امروز شمال غرب، غرب، دامنه های زاگرس و استان های لرستان، مرکزی، ارتفاعات کرمان و ارتفاعات البرز بارش پراکنده و گاهی همراه با رعد و برق را دارند.
به گفته وی، روز شنبه با ورود سامانه بارشی جدیدی از شمال غرب و غرب کشور، بارش باران و رگبار همراه با رعد و برق و وزش باد برای شمال غرب، غرب، جنوب غرب ، غرب و مرکز کشور، دامنه های البرز مرکزی و غرب سواحل دریای خزر پیش بینی می شود.
گودرزی خاطر نشان کرد : روز شنبه بارش های محدودی نیز در شمال شرق کشور، شرق دریای خزر و ارتفاعات شرقی البرز پیش بینی می شود.
این کارشناس سازمان هواشناسی یادآور شد: بارش ها در استان های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه و غرب زنجان شدت بیشتری خواهد داشت.
گودرزی اضافه کرد: روزهای شنبه و یکشنبه کاهش محدود دما در سواحل شمالی دریای خزر پیش بینی می شود.
وی آسمان تهران را برای امروز کمی ابری و بعداز ظهر با افزایش ابر و گاهی با وزش باد پیش بینی کرد؛ کمینه دمای هوای تهران امروز ۱۸و بیشینه دمای هوا ۲۸ درجه سانتیگراد بالای صفر ذکر کرد.
این کارشناس هواشناسی خاطر نشان کرد: روند افزایشی دما برای تهران همچنان ادامه دارد و روز شنبه به ۳۰ درجه سانتیگراد بالای صفر می رسد و این راهم اضافه کرد، روند افزایشی دما در غالب مناطق کشور تا روز شنبه ( فردا ) ادامه دارد .