طرح تابستانی غنی سازی اوقات فراغت در شفت اجرا می شود

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شفت از اجرای طرح تابستانی غنی سازی اوقات فراغت در قالب کلاس های فرهنگی و هنری و آموزشی در این شهرستان خبرداد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شفت از اجرای طرح تابستانی غنی سازی اوقات فراغت در قالب کلاس های فرهنگی و هنری و آموزشی در این شهرستان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری ورس از مهر ؛ مهنا بابایی مقدم  با اشاره به پایان فصل امتحانات دانش آموزان و آغاز فصل تابستان، اظهار کرد: یکی از مهم ترین دغدغه های خانواده ها و مسئولان به ویژه دستگاه های فرهنگی غنی سازی اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان در ایام تعطیلات تابستانی است.

وی با بیان اینکه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هرساله تلاش می کند تا فضای مناسبی برای استفاده بهینه نوجوانان و جوانان از فعالیت های فرهنگی و هنری فراهم کند، افزود: امسال نیز همانند سال های گذشته در قالب اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت کلاس های فرهنگی و هنری برگزار شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شفت با اشاره به برخی از کلاس های فرهنگی و هنری، گفت: نقاشی، قرآن و احکام، صداسازی و فن بیان، موسیقی «گیتار و سه تار»، ویترای (نقاشی روی شیشه)، بازیگری، خوشنویسی و سفره آرایی از جمله کلاس های در نظر گرفته شده برای طرح غنی سازی اوقات فراغت توسط این اداره در شهرستان شفت است.

وی همچنین به آغاز ثبت نام از علاقمندان در این کلاس ها در قالب طرح تابستانی غنی سازی اوقات فراغت اشاره و خاطرنشان کرد: علاقمندان می توانند همه روزه از تاریخ اول تا ۱۵ تیرماه سال جاری از ساعت ۸ صبح الی ۱۴ ظهر برای ثبت نام به مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شفت مراجعه کنند.

بابایی مقدم با بیان اینکه تأمین اوقات فراغت فرزندانمان سبب رشد مهارت‌های آنها که یکی از اساسی‌ترین مسائل بوده، می شود، اظهار کرد: حضور در کلاس‌های مختلف آموزشی، هنری و فرهنگی سبب رشد و شکوفایی استعدادها و پتانسیل ها کودکان، نوجوانان و جوانان می شود.