تصادف مرگبار موتورسیکلت و پراید در شفت

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از فوت مرد ۲۸ ساله در تصادف خودرو پراید با موتورسیکلت در شهرستان شفت خبر داد و افزود: علت حادثه از سوی کارشناس پلیس راهور عدم رعایت حق تقدم فرعی به اصلی توسط راننده پراید اعلام شده است.

به گزارش ورس از دیار میرزا ، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از فوت مرد ۲۸ ساله در تصادف خودرو پراید با موتورسیکلت در شهرستان شفت خبر داد.

سرهنگ محمدرضا محمدی در تشریح این خبر گفت: در خیابان ولیعصر شفت بر اثر برخورد سواری پراید با یکدستگاه موتورسیکلت، راننده ۲۸ ساله موتورسیکلت به دلیل شدت صدمات وارده پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

این مقام انتظامی افزود: علت حادثه از سوی کارشناس پلیس راهور عدم رعایت حق تقدم فرعی به اصلی توسط راننده پراید اعلام شده است.

وی با اشاره به ماده ۱۳۸ آیین‌نامه راهنمایی و رانندگی تصریح کرد: در برخورد راه اصلی با راه فرعی حق تقدم با وسیله نقلیه‌ای است که از راه اصلی عبور می‌کند، رانندگانی که از راه فرعی به راه اصلی وارد می شوند، باید پیش از ورود به راه اصلی، در صورت لزوم توقف کرده و پس از رعایت حق تقدم وسیله نقلیه‌ای که در مسیر مجاز خود در راه اصلی و با سرعت مجاز عبور کنند، وارد این راه شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان ضمن توصیه کلیه رانندگان به رعایت قوانین ترافیکی، خاطر نشان کرد: پرهیز از خطر، آرامش در سفرها را به دنبال دارد لازم است حین رانندگی به قوانین ترافیکی توجه کرده و از عجله و شتاب بپرهیزند تا شاهد حوادث تلخ نباشیم.