محفل انس با قرآن کریم در شهرستان شفت برگزار می شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شفت با اشاره به آغاز ماه مبارک رمضان از برگزاری محفل انس با قرآن کریم به همت انجمن قرآن و عترت این اداره در شهرستان خبر داد.

به گزارش ورس از مهر ، سیدامیر مصباح  اظهار کرد: همزمان با آغاز ماه پر فیض و برکت رمضان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شفت نیز برنامه هایی با محتوای قرآنی و مناسب این ماه برگزار می کند.

وی ترویج معارف اسلامی و قرآنی را از مهم ترین وظایف دستگاه های فرهنگی دانست و افزود: در طول ایام ماه مبارک رمضان به همت انجمن قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شفت محفل انس با قرآن کریم برگزار می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شفت با بیان اینکه در طول ایام مبارک رمضان طرح سی روز با قرآن نیز در این شهرستان برگزار می شود، گفت: تواشیح، نشست های علمی، اقوام و فِرق، شعرخوانی در ایام میلاد باسعادت امام حسن مجتبی(ع) تقسیر و تدبر در قرآن کریم نیز از برنامه های جانبی محفل انس با قرآن و طرح سی روز با قرآن کریم است.

وی همچنین به وجود ۳۳ کانون فرهنگی و هنری مساجد در شهرستان شفت اشاره و خاطرنشان کرد: این کانون ها نیز در راستای ترویج فرهنگ اسلامی برنامه هایی با محتوای اسلامی و ماه مبارک رمضان برگزار می کنند.