محورهای اصلی شهرستان شفت باز است / تمامی مسیرهای فرعی تا ساعاتی دیگر بازگشایی می شود

تمامی محورهای اصلی شهرستان شفت باز است و مسیرهای فرعی نیز تا ساعاتی دیگر بازگشایی می شود.

به گزارش پایگاه خبری ورس ، محمدرضا محسنی صبح امروز در حاشیه بازدید از روستاهای شالما، نصیرمحله و شالما با اشاره به اینکه بارش برف در این شهرستان پایان یافته است افزود : تمامی محورهای اصلی شهرستان شفت باز است و مسیرهای فرعی نیز تا ساعاتی دیگر بازگشایی می شود.

وی با بیان اینکه مسیر شفت به امامزاده ابراهیم تا منطقه بابارکاب باز است افزود : یک دستگاه لودر چرخ زنجیری به این منطقه کوهستانی اعزام شده است و انتطار می رود راه این بقعه متبرکه تا ساعاتی دیگر باز شود.

رییس ستاد مدیریت بحران شفت با اشاره به اینکه ماشین الات کمکی برای بازگشایی مسیر باقیمانده در سیاهمزگی و خرمکش به سمت این منطقه حرکت کرده اند افزود : تلاش نیروهای امدادی تا بازگشایی تمامی محورهای فرعی ادامه خواهد داشت.

وی با قدردانی از نیروهای امدادی به خاطر تلاش شبانه روزی برای بازنگه داشتن مسیرهای اصلی شهرستان شفت افزود : بسیاری از مسیرهای فرعی با پیگیری و برنامه ریزی بخشداران و دهیاران بازگشایی شده است.

محسنی در ادامه با اشاره  به مشکل قطعی آب در روستای شالما افزود : قطعی آب این منطقه به دلیل اختلال در شبکه برق روستا به وجود آمده است و این مشکل به زودی حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه مردم شهرستان شفت با شکیبایی در کنار مسوولین حضور داشته و با آنان همیاری و همکاری کرده اند افزود : با بهبود وضعیت آب و هوای این شهرستان به زودی تمامی مشکلات حل خواهد شد.

فرماندار شفت با بیان اینکه قطعی برق عمده  در این شهرستان نداریم افزود : برخی از خانوارهای ۱۲ روستا به صورت موردی دچار قطعی برق هستند که تیم های عملیاتی اداره برق به این روستاها اعزام شده اند.

وی در ادامه با اشاره به احتمال یخبندان در روزهای آینده افزود : از مردم شهرستان عالم پرور شفت درخواست می شود برای حفظ سلامتی خود و مشارکت با نیروهای امدادی از سفرهای غیر ضرور پرهیز کنند و در صورت استفاده از خودرو حتما با زنجیز چرخ و تجهیزات کامل وارد معابر شوند.

منبع: روابط عمومی فرمانداری شفت