تاریخ: یکشنبه، ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیام حجت الاسلام افتخاری منتخب مردم فومن و شفت به مناسبت روز جوان

نویسنده: ورس
1395/02/30 - 00:13
کد خبر: 14386
سایز متن / -

از آنجا که کشور ما منابع وسیعی دارد و امکاناتی برای میدان داری جوانان وجود دارد که در این مهم دولت‌ها باید کار را برای ورود جوانان هموار کنند.

افتخاریبه گزارش پایگاه خبری ورس حجت الاسلام والمسلمین مهدی افتخاری با صدور پیامی تلگرامی  ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان را گرامی داشت.

متن کامل پیام ایشان به شرح زیر است :

(بسم الله الرحمن الرحیم)
خواهی که ببینی رخ پیغمبر را                             بنگر رخ زیبای علی اکبر را
در منطق و خلق و خوی او می بینی                     با دیده ی جان محمدی دیگر را

میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام، دردانه جوانان بنی هاشم، جلوه توحید، شبیه ترین انسان به پیامبر مهر و رحمت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص)، فرزند ارشد حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و الگوی ایثار ، رشادت و شهادت و روز جوان بر جوانان برومند این مرز و بوم اسلامی و جوانان خوب،غیرتمند و عزتمند شهرستانهای فومن و شفت مبارک باد.

انتخاب روز ولادت حضرت علی اکبر(ع) به‌عنوان یک جوان آگاه و شجاع، با بصیرت و ولایت مدار(برای روز جوان)، به حق الگویی شایسته برای جوانان ایران اسلامی است.

در این راستا همه جوانان شایسته و مومن سرزمینم را به قدردانی از فرصت بی نظیر جوانی و حفظ پاکدامنی، عفت و تلاش و کار در این دوران بی نظیر و درخشان عمر که تکرار ناشدنی است، توصیه می‌کنم.

جوانان ایران اسلامی در دوره‌های مختلف انقلاب اسلامی نشان دادند علیرغم همه کاستی‌ها با پیروی از الگوی ارزشمند حضرت علی اکبر(ع) ، همواره در عرصه‌های مختلف حضوری آگاهانه و هوشمندانه، پرشور و با نشاط دارند که باید آن را ارج نهاد.

نمونه ای از این حضور هوشمندانه تقدیم ۶۰۰ شهید والامقام در شهرستانهای فومن و شفت به نظام مقدس جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس بود که تعداد کثیری از این ستارگان جاودانه آسمان ایران را جوانان غیور تشکیل می دادند.

از سوی دیگر باید توجه داشت که جوانان ما با چالش‌های فرهنگی و هویتی، اشتغال، ازدواج، مسکن و…روبرو هستند.

از آنجا که کشور ما منابع وسیعی دارد و امکاناتی برای میدان داری جوانان وجود دارد که در این مهم دولت‌ها باید کار را برای ورود جوانان هموار کنند، که به حمدالهی در شرایط مطبوع پیش آمده و با اعتماد شما مردم خوب بویژه جوانان ارزشمند از این خادم کوچکتان در خانه ملت، امید روزهای درخشان برای مردمان ایران اسلامی علی الخصوص شهرستانهای مستعد فومن و شفت با دعای خیر پدران و مادران زحمتکش و تلاش مضاعف شما جوانان دمیدن گرفته است

اینجانب ضمن پاسداشت زحمات بی دریغ جوانان این مرز و بوم، میلاد حضرت علی اکبر(ع) و هفته جوان را به تمامی جوانان کشور عزیزمان ایران، تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت، سربلندی و بهروزی و شادکامی جوانان و نوجوانان ایران اسلامی را در مسیر رشد و اعتلای روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل» در سایه توجهات حضرت بقیه الله الاعظم، از خداوند متعال مسئلت دارم.

محمد مهدی افتخاری
منتخب مردم خوب شهرستانهای فومن و شفت در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی

ثبت نظر جدید
در ثبت ديدگاه به حقوق ديگران احترام بگذاريد.
 
آخرين نظرات
برو بالا