برجام یکی از مهمترین دستاوردهای سیاسی دولت تدبیر و امید است

فرماندار شفت برجام را یکی از مهمترین دستاوردهای سیاسی دولت تدبیر وامید برشمرد و افزود : تردد هئیت های خارجی از ممالک وکشورهای اورپایی و آمریکایی به ایران نشانگر موفقیت دولت در عرصه دپیلماسی است.

یونس محمودیفرماندار شفتبه گزارش پایگاه خبری ورس به نقل از روابط عمومی فرمانداری شفت یونس محمودی در مراسم تجلیل از فرهنگیان و بزرگداشت روز معلم  در سالن اجتماعات شهید رجایی اداره آموزش وپرورش این شهرستان به تبیین  عملکرد دولت تدبیر وامید پرداخت و افزود  :سیاست ها و اقدامات دولت تدبیر  و امید به ارتقای بعد آموزشی شهرستان کمک کرده است .

وی با اشاره به احداث واحد های آموزشی ،کاهش مدارس فرسوده و  هوشمند سازی مراکز آموزشی افزود :   استاندارد سازی سیستم گرمایشی مدارس باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

فرماندار شفت در ادامه برجام را یکی از مهمترین دستاوردهای  سیاسی دولت تدبیر وامید برشمرد و اظهار کرد :  تردد هئیت های خارجی از ممالک وکشورهای اورپایی و آمریکایی به ایران نشانگر موفقیت دولت تدبیر و امید در عرصه دپیلماسی است.

وی  در بخش دیگری از سخنان خود از همه گروه های  سیاسی کشور خواست که  توافق برجام را باور داشته باشند تا در آینده  آثار مثبت این دپیلماسی هسته ای  بیش از پیش آشکار شود.

محمودی  توفیقات چند جانبه گفتمان هسته ای  ایران  با کشورهای ۱+۵ را  محصول حمایت های مقام معظم رهبری و سیاست های مدبرانه دولت تدبیر وامید دانست و  خواستار تعامل ، هم افزایی و همدلی گروه ها ونهادهای سیاسی با دولت شد .

وی با بیان اینکه پرداخت پاداش خدمت فرهنگیان باید در زمان مناسب انجام شود ؛ خواستار افزایش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان با الویت بندی فرزندان آنان در شهر ستان شد .

در پایان این همایش ۹۶ نفر از فرهنگیان و مدیران برتر شهرستان شفت با اهدای لوح سپاس و هدایا تجلیل شد.

همایش سپاس معلم در شفت