تاریخ: یکشنبه، ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

سکوت فاجعه بار شورای اسلامی شهر شفت ؛ چرا؟

نویسنده: ورس
1394/10/11 - 00:35
کد خبر: 11823
سایز متن / -

اینجا کوچه شهید خوش سیرت شهر شفت است. جایی که می تواند نماد و سنبل سوء مدیریت شهری در شفت باشد.

به گزارش پایگاه خبری ورس ، اینجا کوچه شهید خوش سیرت شهر شفت است. جایی که می تواند نماد و سنبل  سوء مدیریت شهری در شفت باشد. کوچه ای تنگ و پر پیچ و خم که انواع نابسامانی ها در آن آشکار است. ساکنانش از بی توجهی ها و بی مهری های مسوولین می گویند و جای جای کوچه را نشان می دهند و افسوس می خورند.

87872

فاضلاب در پس کوچه هایش چون جوب آب روان است و به این سو و آن سو می رود. گاهی به میان کوچه می آید تا خود را به کفش های دانش آموزان و کودکان برساند و گاهی نیز خود را به همسایگی یک چاه آب شرب می رساند !

456463

787678

اوضاع در این جا عادی نیست. زباله در کوچه راه می رود و با تماس تلفنی و خواهش جمع آوری می شود. اینجا خبری از حقوق شهروندی نیست.

1545

اکنون که زباله و فاضلاب امان مردم این سامان را بریده است و وبا در یک قدمی است معلوم نیست که چرا دیگران که افتخار حفاظت از محیط زیست انسانی را دارند بی مهر و بی توجه هستند.

5456654

آسفالت  در این کوچه جای خود را به گل و لای داده است و حتی خبری از شن ریزی معابر نیست. آب های سطحی جمع آوری نمی شود و فاضلاب ها در کوچه رها می شود. بیماری های واگیر در کمین کودکان هستند و شورای اسلامی شهر شفت به جای برداشتن موانع از پیش روی شهردار ترجیح می دهند در کنار اندک پروژه های اجرایی بایستند و خودنمایی کنند و حتی نمی توانند با اندک معارضان حریم کوچه خوش سیرت و موانع تعریض آن ، مذاکره و راه را برای شهردار و دیگر مسوولین فراهم کنند و نتیجه ی این سوء تدبیر می تواند یک فاجعه باشد ؛ مانند روزی که یک آتش سوزی مرگبار در این کوچه رخ دهد و خودوهای امدادی نتوانند خود را به محل حادثه برسانند.

84786

454545

215687

حال آنکه شورای اسلامی شهر شفت سکوت کرده اند و در این سکوت فاجعه ها و بحران ها در حال هجوم به مردم است ؛ بهتر است دیگران سکوت خود را بشکنند تا در آینده به سوال نروند.

ثبت نظر جدید
در ثبت ديدگاه به حقوق ديگران احترام بگذاريد.
 
  • اکبر قریب گفت:

    به نظر بنده وقتی موقع انتخاب شورای شهر میشه ساکنین این شهر به افراد تحصیل کرده ای که در برنامه ریزی شهری تخصص داران رأی نمیدین یعنی باید تحمل نداشتن یک شهردار خوب وکار بلد،نداشتن شهری زیبا وقشنک،ونداشتن خیلی چیزی های دیگر.
    بنده بعنوان یک جوان تحصیل کرده شفتی که در مقطع کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری وتخصص بنده حقیر مدیریت شهری هستش تا حال یک بار شهردار،واعضائ شورای شهر نیامدن جلسه مشورتی با امثال مثل من که تو شهرستان تحصیلات شان برنامه ریزی شهری هستش برگزار کنن؟!؟

آخرين نظرات
برو بالا